God kundeservice handler om at besvare alle henvendelser så snart de kommer ind. I dagens marked forventes det, at du er tilgængelig over alt, og har fuldt overblik.

Saml al din kundekommunikation i ét software-værktøj

Kundeopfølgning er enkelt i SuperOffice CRM. Løsningens design hjælper dig med at øge produktiviteten på få uger ved at strømline, hvordan du gemmer og bruger information, samt dine arbejdsprcsesser.

Effektiv kundeservice

Arkivér hver eneste henvendelse i en central database med et tildelt ID-nummer. Hav al kommunikation relateret til en sag gemt på samme sted. Organisér og find enkelthenvendelser baseret på ejer, status, kategori og prioritet.

Automatisk respons uden at miste den personlige tone

Systemet lader kunden automatisk vide, at du har modtaget deres henvendelse. Øg supportmedarbejdernes produktivitet med automatiserede standardsvar på ofte stillede spørgsmål, eller svar-skabeliner. Svar-skabelonerne kan tilpasses med en personlig tone.

Om SuperOffice Customer Service

SuperOffice Customer Service hjælper til med at besvare alle typer kundehenvendelser 24 timer i døgnet, 365 dage om året, uanset om henvendelsen kommer via telefon, e-mail, web-skema eller fax. Det er vigtig, at alle henvendelser bliver håndteret og at de ikke bliver liggende i private e-mailbokse. Løsningen lader jer opsætte eskalering og optimale arbejdsprocesser.

 

Alt-i-ét CRM - Bestil i dag

Bestil SuperOffice Online nu. 
Fra kr. 329,- pr. bruger/md.

Tjek priser

Prøv CRM gratis i 30 dage

Klik på knappen og bestil din testadgang hos SuperOffice. Så kan du teste SuperOffice CRM i ro og mag i 30 dage uden at have bundet dig til noget.

Prøv gratis her

Årets Visma-partner 2016 i Danmark
og Nordens største SuperOffice-partner:

VIsma Platinum Certified Partner Logo       SuperOffice Platinum Partner