SuperOffice priser:

Vælg mellem fem forskellige CRM-brugerplaner. Du kan mikse og matche som du vil baseret på dine brugeres behov. Hver person får tilgang til den brugerplan som passer besdt til den rolle de har i virksomheden. Hvis brugeren har brug for funktionalitet fra flere brugerplaner samtidig, vælger du Complete CRM.

Standard

329 kr/md

Standardfunktioner:
  • Kontakter
  • Kalender
  • E-mail
  • Pocket CRM
  • Segmentering
  • Rapporter
  • Telefonintegration mod Skype Business*

Sales

399 kr/md

Til sælgeren:
  • Standardfunktioner
  • Telefonintegration mod Skype Business*
    I tillæg indgår:
  • Prognoseværktøj
  • Salgstragt
  • Prospectstyring
  • Tilbudshåndtering

Marketing

399 kr/md

Til marked:
  • Standardfunktioner
  • Telefonintegration mod Skype Business*
    I tillæg indgår:
  • Kampagnestyring
  • Kampagnesporing
  • E-mailskabeloner
    x

Service

399 kr/md

Til kundeservice:
  • Standardfunktioner
  • Telefonintegration mod Skype Business*
    I tillæg indgår:
  • Sagshåndtering
  • Prioritering & FAQ
  • Eskalering
  • SoMe-integration

Complete

499 kr/md

Inkluderer alt:
  • Standard
  • Marketing
  • Sales
  • Service
    I tillæg indgår:
  • Telefonintegration mod Skype Business*
    .

Har du brug for hjælp til at komme i gang?

Det er helt naturligt at spørgsmål dukker op når man tager nye programmer i brug. Vore erfarne konsulenter sørger for en nem og behagelig start. Bestil en opringning her.

Lad os kontakte dig om SuperOffice

Få hjælp til:

  • Implementering

  • Konfiguration

  • Import

  • Oplæring

 

 

* Telefonintegration med i købet

Som kunde hos Amesto Solutions får du telefonintegration mod Skype Business med i pakkerne. Med andre ord - du får en værdi på 50 kr. pr. bruger pr. måned med i købet!

  • Spar både din og kundernes tid
  • Arbejd mere effektivt
  • Ring direkte fra kontaktkortet i SuperOffice

 

Spørgsmål og svar:

Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål nedenfor hjælper vi dig gerne. Ring til os på 49 22 46 46 eller send en e-mail til solutions@amesto.dk

Hvordan kommer jeg i gang?

Tag kontakt med os og vi skræddersyr pakken til dig baseret på din virksomheds behov. Du kan også hurtigt og enkelt bestille nye brugere, ændre eller udvide pakkerne.

Betaler jeg pr. måned eller år?

Du kan vælge mellem forskellige fakturaintervaller: Hver måned, hver 3. måned, hver 6. måned eller årlig. Den første kontrakt er på 12 måneder. Efter de første 12 måneder fornyes kontrakten automatisk i takt med valgt fakturainterval. Priserne opgivet på hjemmesiden er baseret på årlig fakturering.

Er oplæring inkluderet i prisen?

Prisen inkluderer ikke oplæring, men programmet indeholder starthjælp i form af en eLearning-funktion. Vi anbefaler alligevel oplæring i opstartsfasen så I får en god start og en løsning som bliver tilpasset jeres processer og behov. Vi har erfarne CRM-rådgivere som kan hjælpe jer med at få en effektiv implementering og en tilpasset løsning til din virksomhed. Tag kontakt med os for et tilbud.   

 

Årets Visma-partner 2016 i Danmark
og Nordens største SuperOffice-partner:

VIsma Platinum Certified Partner Logo       SuperOffice Platinum Partner