Understøtter logistiksystemet virksomhedens processer?

Er din virksomhed udfordret på: 

  • Kunder? (DB, ordreflow, tidsforbrug på den enkelte ordrelinje)
  • Produkter? (lagerværdi, liggetider, TCO pr. produkt og pr. leverandør)
  • Lageroptimering? (fejlpluk, korrektioner, samlepluk, optimering på lageret) 
  • Ordreflow? (elektronik ordreflow, e-handel, XML, e-mail, telefon) med både kunder og leverandører 
  • Indkøb? (køber I rigtigt ind , hos de rigtige leverandører og til de rigtige priser, med de laveste omkostninger?) 

Stil krav til dit logistiksystem, så ovenstående processer løbende optimeres. Amesto Solutions er Nordens største leverandør af logistiksystemer fra Visma, og vi tager gerne en uforpligtende dialog om din virksomheds logistikflow. Et optimalt logistiksystem giver fuld oversigt og kontrol over varestrømmen, fra indkøb og lagerhåndtering til hele ordreprocessen. 

logistiksystem

Et logistiksystem bør som minimum dække funktionerne: 

  • Sporing
  • Livscyklus
  • Servicehåndtering
  • Udleje
  • Produktion 

Amesto sætter fokus på styrken af brede standardfunktioner og tætte integrationer med systemer inden for CRM, løn, elektronisk dokumenthåndtering, e-handel, m.m., da det åbner for en række besparelser og effektiviseringer. Vi lægger vægt på fleksibilitet og at finde en logistik-løsning, som dækker funktioner for alle virksomhedens områder. Læs mere om logistik-optimering på ERP-bloggen

Økonomisystem Kontakt Amesto for en uforpligtende dialog om mulighederne på 49 22 46 46


 

Klaus Kristensen, Amesto Solutions

Kontrol over logistikken?

  • Mangler du overblik over vareantal og lagerværdi?
  • Har I for mange fejlpluk på lageret?
  • Er ordreflowet for ressourcekrævende?

Tag en uforpligtende dialog med Amesto   ERP-systemer 49 22 46 46

Navn:
E-mail:
Telefon:
Jeg vil gerne høre mere om
 

Årets Visma-partner 2016 i Danmark
og Nordens største SuperOffice-partner:

VIsma Platinum Certified Partner Logo       SuperOffice Platinum Partner