Nem og hurtig vedligeholdelse af SuperOffice-brugere

Ved at bruge AD Manager kan IT-afdelingen foretage SuperOffice brugeradministration i Active Directory. Der er ikke behov for at åbne SuperOffice Admin-værktøjet.

Sammenkædning og synkronisering

Ændringer i personale kræver ændringer i din Active Directory. Typisk tager det omkring 15 minutter at oprette og tildele rettigheder til nye brugere i SuperOffice og tredjepartsmoduler. Med AD Manager kan du reducere dette tidsforbrug markant.

AD Manager sammenkæder dit Active Directory med SuperOffice så ændringer i Active Directory automatisk registreres og straks synkroniseres med SuperOffice. Derfor er der kun ét sted at oprette og vedligeholde dine brugere. Det er en enkel og tidsbesparende konstellation.

 

Fordele

  • En stor hjælp for større SuperOffice-kunder.
  • Sparer tid – du skal kun oprette og vedligeholde brugere i ét system.
  • Hurtig oprettelse af nye brugere.
  • AD Manager gør dig bedre i stand til at udføre dine opgaver.
  • AD Manager gemmer alle regler for at tildele forskellige bruger-profiler til forskellige bruger-grupper.
  • Undervisning i SuperOffice administration til din IT-afdeling er ikke nødvendigt.

 

Nøglefunktioner

  • Opret og vedligehold eksisterende SuperOffice-brugere udelukkende fra Active Directory.
  • Hurtig tildeling af roller og rettigheder via bruger-profiler.
  • AD Manager overvåger ændringer i Active Directory og sender til SuperOffice.
  • Alle ændringer er øjeblikkeligt synkroniseret med SuperOffice, hvilket fjerner ventetid for medarbejderen, der kan komme i gang med at arbejde uden forsinkelse.
  • AD Manager sikrer korrekte SuperOffice bruger-rettigheder til alle medarbejdere gennem gnidningsløse processer for profil-ændringer.

 

Priser - AD Manager

Pris er pr. server pr. måned afhængigt af det totale antal SuperOffice-brugere. Årlig fakturering.

AD Manager, op til 100 brugere 800 DKK
AD Manager, fra 101 til 200 brugere 1.200 DKK
AD Manager, over 200 brugere 1.500 DKK

 

Bestil tilbud eller demo