Prøv markedets bedste e-signeringsløsning til SuperOffice

Få kontrakterne signeret på minutter og gemt automatisk i SuperOffice. Stadig flere aftaler indgås på nettet, og derfor øges også behovet for digitale signaturer i dokumenter. Vi tilbyder en hurtig og fleksibel app for elektronisk signering av SuperOffice-dokumenter ved hjælp af de elektroniske signeringstjenester fra Signicat. Online Signature kan anvendes med SuperOffice Windows, WEB og Online.

 

Hurtig, sikker og effektiv elektronisk signering

Online Signature gør, at du sparer tid og penge. Du får en hurtig signeringsproces ved at automatisere det som sædvanligvis er manuelle processer med pen, scanning, printer og papir. Signering kan i stedet gøres på mobilen med NemID som er en meget hurtigere vej til en fuldstændig aftale for dig og din virksomhed – samtidigt med at det er meget enklere for kunderne.

11-620x355.jpg

Enkelt at bruge for både kunder og dig!

Få kontrakterne signert på minutter
og gemt automatisk i SuperOffice.

 

Sådan fungerer Online Signature

  1. Lav et tilbud – lav dokumentet som sædvanligt i SuperOffice.
  2. Advisér kunden – start signeringsprocessen direkte fra SuperOffice. Kunderne bliver adviseret ved hjælp af en e-mail som indeholder et link med invitation til signeringsprocessen. Du sporer signeringsprocessen i SuperOffice.
  3. Signering og arkivering – slutbrugeren læser og signerer dokumentet på nettet, trygt og enkelt. Signerede dokumenter konverteres til en sikker PDF-fil i det internationale PAdES-format og gemmes umiddelbart i aktivitetslisten i SuperOffice.

 

Priser - Online Signature

Pris er pr. server pr. måned, årlig fakturering.

Online Signature, op til 20 dokumenter pr. md. 250 DKK
Online Signature, op til 50 dokumenter pr. md. 500 DKK
Online Signature, op til 100 dokumenter pr. md. 800 DKK
Online Signature Enterprise 1.600 DKK

 

Bestil tilbud eller demo

Kontakt os / bestil materiale