Amesto Apps består af en bred vifte af produkter og løsninger som vi selv har udviklet med vores kunders behov og ønsker i tankerne. På denne side finder du vores apps, der er særligt udviklet til SuperOffice CRM.

AD Manager

Ved at bruge AD Manager kan IT-afdelingen foretage SuperOffice brugeradministration i Active Directory. Der er ikke behov for at åbne SuperOffice Admin-værktøjet.

Business Search

Opslagsværk over virksomheder i både Norge, Sverige og Danmark med import til SuperOffice CRM.

DataSync

DataSync tilbyder enkel og automatiseret synkronisering af data mellem eksterne datakilder og SuperOffice. Datakilder kan være økonomisystemer, andre forretningssystemer eller systemer baseret på SQL, Excel, TXT-filer m.fl.

DocArc

Amesto DocArc - markedets bedste værktøj for kategorisering af dokumenter i SuperOffice.

EDS

Det absolut mest fleksible og effektive designværktøj til SuperOffice. Mere end 10 000 SuperOffice-brugere afhænger af EDS hver eneste dag. EDS udvider SuperOffice med design, faner, funktionalitet og workflow.

Online Dashboard

Med Amesto Online Dashboard får du hurtig og omkostningseffektiv dashboardrapportering. Kombiner data fra SuperOffice med for eksempel regnskabsdata, budgetter eller KPI'er.

Online Signature

Få kontrakterne signeret på minutter og gemt automatisk i SuperOffice. Elektroniske signaturer kan bruges i alle situationer, hvor håndskrevne signaturer er påkrævet, for eksempel kontrakter, tilbud, låneansøgninger, lejeaftaler og så videre.

PDF Manager

Konverter SuperOffice-dokumenter til PDF – nemt, hurtigt og trygt.

Phone Integration

Installer vores telefonintegration til SuperOffice CRM og bliv ført direkte til rigtig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer. Tidsbesparende for både salg, administration og support.

Kontakt os / bestil materiale