Understøtter logistiksystemet virksomhedens processer?

Er din virksomhed udfordret på: 

  • Kunder? (DB, ordreflow, tidsforbrug på den enkelte ordrelinje)
  • Produkter? (lagerværdi, liggetider, TCO pr. produkt og pr. leverandør)
  • Lageroptimering? (fejlpluk, korrektioner, samlepluk, optimering på lageret) 
  • Ordreflow? (elektronik ordreflow, e-handel, XML, e-mail, telefon) med både kunder og leverandører 
  • Indkøb? (køber I rigtigt ind , hos de rigtige leverandører og til de rigtige priser, med de laveste omkostninger?) 

Stil krav til dit logistiksystem, så ovenstående processer løbende optimeres. Amesto Solutions er Nordens største leverandør af logistiksystemer fra Visma, og vi tager gerne en uforpligtende dialog om din virksomheds logistikflow. Et optimalt logistiksystem giver fuld oversigt og kontrol over varestrømmen, fra indkøb og lagerhåndtering til hele ordreprocessen. 

logistiksystem

Et logistiksystem bør som minimum dække funktionerne: 

  • Sporing
  • Livscyklus
  • Servicehåndtering
  • Udleje
  • Produktion 

Amesto sætter fokus på styrken af brede standardfunktioner og tætte integrationer med systemer inden for CRM, løn, elektronisk dokumenthåndtering, e-handel, m.m., da det åbner for en række besparelser og effektiviseringer. Vi lægger vægt på fleksibilitet og at finde en logistik-løsning, som dækker funktioner for alle virksomhedens områder. 

Kontakt os / bestil materiale

Nordens største Visma-partner og SuperOffice-partner:

VIsma Platinum Certified Partner Logo       SuperOffice Platinum Partner