Amesto Add-ons

Til Visma og SuperOffice

Add-ons

Til Visma og SuperOffice

Add-ons

Add-ons til Visma ERP

Visma Webservice

Visma Webservice automatiserer tidskrævende processer og giver dig tid til andre opgaver. Se hvordan Webservice kan bruges i din virksomhed.
Visma Webservice

GDPR-modul til Visma

Amesto har udviklet et modul til Visma Business som hjælper jer med at leve op til dataforordningen (GDPR). En del af dataforordningen (GDPR) er, at man skal slette dokumenter o.l. når de ikke længere er relevante efter x antal måneder/år. Modulet gør det nemt og enkelt for jer at holde vise og slette...
GDPR-modul til Visma

Amesto Analyze

Med Amesto Analyze arbejder du med alle tal direkte fra Visma. Præsenter dem på en enkel og professionel måde. Tunge kompetencer inden for økonomi eller Visma er ikke nødvendigt.
Amesto Analyze
 

Visma Mail Logger

Se hvordan Mail logger virker i Visma Business
Mail Logger

Amesto B2B

Amesto B2B binder dine forskellige systemer sammen, så alle kan yde deres bedste.
Amesto B2B

Amesto Valuta

Amesto Valuta holder automatisk og dagligt valutakursen ajour i Visma, så du sparer tid i din samhandel med kunder og leverandører.
Amesto Valuta

Amesto Consignor

Effektiv håndtering af leverandører med track-and-trace. Udskriv fragtlabels/kollilabels direkte fra Visma via Consignor uanset fragtmand. Optimerer processerne og sparer tid.
Amesto Consignor

LeverandørService

Kunderne betaler til tiden, når betalingerne sker automatisk.Det giver et mindre ressourceforbrug i rykkerproceduren og styrker virksomhedens likviditet.
Amesto LeverandørService

Amesto E-mail

Effektiv e-mailforsendelse af virksomhedens forretningsdokumenter via SMTP. Sprogstyring individuelle betingelser for hvert forretningsdokument.
Amesto E-mail
 

Amesto Gateway

Spar tid med elektronisk ordreflow med dine kunder og leverandører: ordrer, ordrebekræftelser, fakturaer, automatisk importering fra forskellige formater.
Amesto Gateway

Amesto Bankafstemning

Effektive søge- og filterfunktioner. Automatiske rutiner for både kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Udskriv rapporter efter behov.
Amesto Bankafstemning

Amesto KOB

Amesto har udviklet et modul til Visma Business som hjælper jer med at leve op til dataforordningen (GDPR). En del af dataforordningen (GDPR) er, at man skal slette dokumenter o.l. når de ikke længere er relevante efter x antal måneder/år. Modulet gør det nemt og enkelt for jer at holde vise og slette...
Amesto KOB

Sælgerløsning til iPad

Sælgerløsning til iPad: En mobil og online salgsløsning kan spare en typisk sælger 1-2 timer pr. dag – det giver mulighed for dét ekstra møde hver dag. Hvad betyder det for din virksomhed i kroner og øre, hvis alle sælgere kunne nå et ekstra møde hver eneste dag?
Læs mere

&frankly

Med appen &frankly kan du enkelt måle status, medarbejdernes engagement og motivation. Tag temperaturen på din organisation. Hvor engagerede er dine medarbejdere egentlig, og arbejder de i overensstemmelse med virksomhedens mål?
Se mere om &frankly

Rejseafregning

Effektiv rejseafregning - Elektronisk og mobil håndtering af medarbejderudlæg fjerner al spildtid og giver 80% mindre administration
Se mere om rejseafregning
 

Add-ons til SuperOffice CRM

Dokumenthåndtering DocArc

Amesto DocArc - markedets bedste værktøj for kategorisering af dokumenter i SuperOffice.
DocArc Dokumentbehandling

Phone Integration

Installer vores telefonintegration til SuperOffice CRM og bliv ført direkte til rigtig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer. Tidsbesparende for både salg, administration og support.
Phone Integration
 

Business Search

Opslagsværk over virksomheder i både Norge, Sverige og Danmark med import til SuperOffice CRM.
Business Search

DataSync

DataSync tilbyder enkel og automatiseret synkronisering af data mellem eksterne datakilder og SuperOffice. Datakilder kan være økonomisystemer, andre forretningssystemer eller systemer baseret på SQL, Excel, TXT-filer m.fl.
DataSync

AD Manager

Automatiseret brugeradministration til SuperOffice
AD Manager
 

Online Signature

Få kontrakterne signeret på minutter og gemt automatisk i SuperOffice. Elektroniske signaturer kan bruges i alle situationer, hvor håndskrevne signaturer er påkrævet, for eksempel kontrakter, tilbud, låneansøgninger, lejeaftaler og så videre.
Online Signature

EDS

Det absolut mest fleksible og effektive designværktøj til SuperOffice. Mere end 10.000 SuperOffice-brugere afhænger af EDS hver eneste dag. EDS udvider SuperOffice med design, faner, funktionalitet og workflow. Det visuelle resultat er SuperOffice "look and feel". EDS er den ultimate byggeplads når kunder...
Expander Design Suite (EDS)

PDF Manager

Sikker PDF-konvertering af SuperOffice-dokumenter: Vil du dele SuperOffice-dokumenter i et trygt og universelt format som ikke kan ændres? Med PDF Manager kan du sikre indholdet.
PDF Manager

Online Dashboard

Med Online Dashboard får du hurtig og omkostningseffektiv dashboardrapportering. Kombiner data fra SuperOffice med for eksempel regnskabsdata, budgetter eller KPI'er.
Online Dashboard
 

HAR DU SPØRGSMÅL? #ASKMORE

Kontakt os for en uforpligtende snak

Kontakt mig