EDS

EDS

Expander Design Suite (EDS)

Skræddersy dit SuperOffice CRM

Det absolut mest fleksible og effektive designværktøj til SuperOffice. Mere end 10.000 SuperOffice-brugere har stor gavn af EDS hver eneste dag. EDS udvider SuperOffice med design, faner, funktionalitet og workflow. Det visuelle resultat er SuperOffice "look and feel". EDS er den ultimate byggeplads når kunder og konsulenter udvikler og integrerer SuperOffice.
 
EDS er den perfekte værktøjskasse og det suverænt mest fleksible og effektive designværktøj for SuperOffice. Tilpas faner og felter, vis data fra eksterne systemer og automatiser arbejdsprocesser.

Tilpas SuperOffice til dine behov

EDS tilbyder en række forhåndsdefinerede løsninger og mange nye funktioner til SuperOffice. Tilføj nye faner eller felter, støt eller automatiser tunge arbejdsprocesser, opret nye faner på kunde- eller projektkort, vis data fra andre forretningssystemer eller tilføj faner for skrivning, visning eller validering af data. Det visuelle udtryk er helt i tråd med SuperOffice. EDS støtter SuperOffice CRM Online, SuperOffice WEB og SuperOffice Windows, og kan både bruges med modulerne Sales og Service.

Få en konkurrencefordel

EDS bruges ofte til at vise regnskabsdata, fakturalinjer, nøgletal eller trends, måske i realtid fra ERP-systemet, eller for at holde overblik over salgsmål, budgetter, produktinformation, prislister, kontrakter, rabatter, leasing, teknisk administration, produktadministration, serienummer, projektinformation og lignende. Fortæl os hvad du har brug for eller aftal en demonstration. Vi giver dig konkurrencefordele i skyen.

Fordele

  • Få fuldstændigt overblik over kundeengagementet i SuperOffice CRM Online.
  • Du kan reagere hurtigere, give bedre kundeservice og reducere manuelle fejl.
  • Du kan støtte og optimalisere de daglige forretningsprocesser.
  • Du kan forbedre SuperOffice med ekstra faner og funktioner uden at skulle programmere.
  • Skræddersy SuperOffice CRM efter virksomhedens behov.

Nøglefunktioner

  • Tilføj ekstra faner, felter, rullegardinsmenuer, tabeller, funktioner og logik i SuperOffice CRM.
  • Vis og brug data fra eksterne datakilder, f.eks. regnskabssystemet.
  • EDS følger SuperOffice-designet og opfattes som en del af SuperOffice.
  • Informationen i EDS-faner kan eksporteres til Excel ved hjælp af et enkelt klik.
  • Forhåndsdefiner løsninger for service, avancerede tilbud og pipeline, fakturalinier, regnskabsinformation med mere.
  • Smart og hurtig konfigurering uden behov for programmering.

Priser - Expander Design Suite

Pris er pr. bruger pr. måned, faktureret årligt. 

Førstegangskøb min. 5 brugere.
 

EDS Professional 100 DKK
EDS Portal Server (add-on til EDS Professional) 8 DKK