LeverandørService

Få kontrol over kundernes betalinger

LeverandørService

LeverandørService giver kontrol over kundernes betalinger

Med Amesto LeverandørService får din virksomhed kontrol over kundernes betalinger. Systemet er brugervenligt, så I får et hurtigt overblik, og det byder på funktioner, som effektiviserer jeres arbejdsrutiner. Amesto LeverandørService er specielt egnet til virksomheder, som regelmæssigt og tæt handler med erhvervskunder. Systemet kan integreres 100% med jeres Visma Business-løsning. LeverandørService er udviklet af vores samarbejdspartner Nets (tidligere PBS).

Fordele med LeverandørService

  • Træk jeres tilgodehavender direkte fra erhvervskundernes konti efter aftale med den enkelte kunde
  • Kunderne betaler til tiden, fordi betalingerne sker automatisk
  • Spar tid på at rykke for betalinger
  • Få hurtigt information om afviste betalinger, så I kan stoppe vareafsendelser til kunden, indtil de har betalt
  • I får en lettere administration og sparer derved ressourcer
  • Dag-til-dag-betalinger
  • Datering op til 90 dage frem i tiden
  • Mulighed for udbetaling af kreditnotaer
  • LeverandørService er 100% integreret med Visma Business

Minimumskrav

  • Visma Business version 5.32
  • Visma WebServices
  • Microsoft SQL 2008 standard med sidste servicepack.
  • Microsoft Integration Service (En del af MS SQL 2008).
  • Microsoft Reporting Service (En del af MS SQL 2008).
  • Microsoft Visual Studio 2008 (En del af MS SQL 2008).
  • SQL Server Management Studio (En del af MS SQL 2008).

Kundecase

Bedre overblik og kontrol

”Med Amesto LeverandørService har vi fået overblik og kontrol over kundernes betalinger. Vores rutiner er blevet effektiviseret, fordi det hele sker automatisk, og vi skal ikke bruge tid på at rykke for betalinger. LeverandørService er fuldt ud integreret med vores Visma Business-løsning, så vores arbejdsrutiner er forenklet.”

– Henrik Heller Esberg, økonomichef hos Uno-X Automat A/S

Kundecase

Bedre likviditet og glade kunder

“Med Amesto LeverandørService har vi fået en stærkere likviditet. Vores kunder er også glade, da de får betalt til tiden. Vores rykkerprocedure og den daglige bogføring af indbetalinger fra kunder er automatiseret, og vi har fået frigivet tid til andet arbejde.”

– Charlotte Andersen, regnskabschef hos Henning Stæhr A/S