SuperOffice telefonintegration

Vær et skridt foran, når kunderne ringer!

Installér vores telefonintegration til SuperOffice CRM og lad vores løsning ”Phone Integration” føre dig direkte til rigtig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer. Tidsbesparende for både salg, administration og support.

Book demo / møde

Telefonintegration til SuperOffice CRM

Installér vores telefonintegration til SuperOffice CRM og lad vores løsning ”Phone Integration” føre dig direkte til rigtig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer.

Work smarter

  • Du er godt forberedt, når kunden ringer, så du kan forbedre kundeservicen.
  • Du vil straks få en oversigt over alle tidligere aktiviteter på denne bestemte kunde.
  • Du sparer tid – både din egen og din kundes tid.
  • Du er i stand til at arbejde mere effektivt.
  • Phone Integration støtter SuperOffice CRM Online, SuperOffice WEB og SuperOffice Windows.
  • Kan bruges med både modulerne SuperOffice Sales og SuperOffice Service. 

Hvad kan du? 

  • Klik på nummeret i SuperOffice CRM for at starte din automatiske ”Ring op”. Du behøver ikke at ringe op manuelt med din telefon.
  • Tilføj indkommende nummer til personer i SuperOffice CRM eller opret nye kontaktkort.
  • Registrér dine opringninger og varighed som en aktivitet i SuperOffice CRM til et fuldt opdateret kundeaktivitetskort.
  • Alle indgående samtaler er registreret i PBX Dial, så du kan se hvem der har ringet, mens du var ude.

PRIS: 50 DKK

Pris per måned per bruger, årligt faktureret. 
Minimum antal ved førstegangsbestilling er 5 brugere.

 

TILBUD TIL NYE KUNDER:

Ved køb af SuperOffice CRM Online får du 5 telefonintegrationer med i købet.

Se produktvideo

Lær mere om Phone Integration

Ønsker du at se, hvordan du kan bruge Phone Integration i din virksomhed? Vores rådgivere giver dig gerne en personlig demo.

Bed om demo