Phone Integration

Phone Integration

Telefonintegration til SuperOffice CRM

Vær et skridt foran og SPAR tid. Installer vores Phone Integration til SuperOffice CRM og lad systemet føre dig direkte til rigtig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer. Amesto Phone Integration støtter SuperOffice CRM Online, SuperOffice WEB og SuperOffice Windows, og kan bruges både med modulerne Sales og Service.

Funktioner

  • Klik på nummeret i SuperOffice CRM for at starte din automatiske ”Ring op”. Du behøver ikke at ringe op manuelt med din telefon.
  • Tilføj indkommende nummer til personer i SuperOffice CRM eller opret nye kontaktkort.
  • Registrér dine opringninger og varighed som en aktivitet i SuperOffice CRM til et fuldt opdateret kundeaktivitetskort.
  • Alle indgående samtaler er registreret i PBX Dial, så du kan se hvem der har ringet, mens du var ude.

Dine fordele

  • Du er godt forberedt, når kunden ringer, så du kan forbedre kundeservicen.
  • Du vil straks få en oversigt over alle tidligere aktiviteter på denne bestemte kunde.
  • Du sparer tid – både din egen og din kundes tid.
  • Du er i stand til at arbejde mere effektivt.

Pr. måned pr. bruger årligt faktureret

Priser

Minimum antal ved førstegangsbestilling er 5 brugere.

Phone Integration

50 DKK*

pr. md. faktureret årligt

*Prisen gælder ved systemerne Skype for Business, 3CX, Phonero og Bria.
Ved andre systemer, kontakt os for pris.

 

Rapportering og dashboard

20 DKK*

pr. md. faktureret årligt

*Ekstra funktionalitet, rapportering inkl. 2 forhåndsdefinerede dashboards. Antal brugere skal være det samme som ved Phone Integration.

Flere end 200 systemer

Amesto Phone Integration kan integreres med flere end 200 telefonisystemer, bla.: 3CX, Aastra, Alcatel-Lucent, Avaya, Bria, Broadsoft, Cisco Call Manager, Lync, Mitel MiVoice og MX -One, Siemens Hipath og Hicom, OpenCom, OmniPCX, Panasonic SIP-telefoner, Skype for Business, Telia, Unify OpenScape og mange flere.

Spørg os om dit system understøttes.