Amesto Paperflow

Bliv klar til fremtidens bogholderi

Amesto Paperflow.

 

Digitalisering af indtastning, validering og bogføring af leverandørfakturaer.

Amesto Paperflow er 100% integrerbart med Visma Business.

Bliv klar til fremtidens bogholderi

Amesto Paperflow.

 

Digitalisering af indtastning, validering og bogføring af leverandørfakturaer.

Amesto Paperflow er 100% integrerbart med Visma Business.

Bruger I for meget tid på leverandørfakturaer og opstår der for mange fejl i processen?

 

Gennem digitalisering af leverandørfakturaer og andre bilag, sparer i manuel indtastning, får automatisk validering og bogføring. Således minimerer paperflow markant risikoen for fejl ved håndtering af leverandørfakturaer og andre bilag og frigør tid for dine medarbejdere til mere værdiskabende arbejde.

Ifølge en analyse fra FSR (danske revisorer) kan 72% af fejl fundet i regnskabsgrundlaget relateres til bogføringsfejl.
- Fejl der kunne være undgået, hvis data blev afløftet automatisk og korrekt via en scanningsløsning med validering.

 

KUNDECASE: LEMAN

Paperflow giver besparelse på 10-12 årsværk.

Nu får vi hurtigere informationer ind i vores BI-systemer og vi har bedre overblik over økonomi og forretningen. 
Vi har optimeret vores økonomi og vores ressourcer og har med Paperflow opnået en samlet besparelse på 10-12 årsværk! 

- Morten Rasmussen, Group CFO hos LEMAN

Amesto Solutions er Certificeret Paperflow partner

Det betyder at vi leverer scanning af høj kvalitet og er rustet til at tilbyde vores kunder en optimal Paperflow-løsning.

Paperflow Certified Partner

DIGITALISERET PROCES

Hvordan fungerer Paperflow?

Hvad vinder du ved at digitalisere håndteringen af leverandørfakturaer?

 

Amesto Paperflow er et omkostningseffektivt produkt, som skaber mere tid i afdelingen og reducerer virksomhedens omkostninger. Ved at automatisere valideringen og større dele af processen med håndteringen af indkommende fakturaer vinder I følgende:

  • Reducering af omkostningerne ved at fjerne manuelt arbejde
  • Hurtigere ekspeditionstid ved fakturagodkendelse
  • Bedre overblik over økonomien: få information hurtigt ind til godkendelse
  • 22% af leverandører tilbyder rabat til responsive købere*: ved at have dataen, kan I blive en responsiv køber
  • Reducering af fejl i bogføringen
  • Minimering af risikoen for svindel
  • Økonomisk fordel gennem frigørelse af ressourcestærke medarbejdere til værdiskabende og forretningskritisk arbejde

*Kilde: https://www.slideshare.net/Anybill/invoice-mgmtnetworked-final-report

Tæt på 100% korrekt scanning af mange typer bilag

 

  • Fakturaer

  • Kreditnotaer

  • Ordrebekræftelser

  • Kvitteringer.

For at få Amesto Paperflow kræver det, at I har følgende: 

  • Visma Business
  • Visma Document Center server samt workflow-brugere
  • Integrationsservice (service som følger med MS SQL-server)

 

Installation: 4-6 konsulenttimer

 

6 kr. pr. bilag

 

Installation: 4-6 konsulenttimer

 

8 kr. pr. bilag
KOM HURTIGT I GANG - UDEN STORE INVESTERINGER

Book et møde om Paperflow


Vi har allerede lavet integrationen mellem Visma Business og Paperflow, så du hurtigt kommer i gang med at spare tid og penge. 

Tag et møde med Amesto Solutions hvor vi sammen ser på effektivisering, digitalisering og besparelser i jeres bogholderi.

Vi gennemgår gerne hvert led i processen for at sikre størst udbytte for netop jeres virksomhed.