CRM-system

Salg, markedsføring og kundeservice

CRM-system

CRM-system

Amesto leverer CRM-løsninger som støtter forretningsprocesser inden for salg, markedsføring og kundeservice. Amesto Solutions er Nordens største forhandler af SuperOffice CRM og vore erfarne konsulenter hjælper dig gerne med at komme i gang.

Kundeservice

Er I på jagt efter et kundeservicesystem? En god kundeoplevelse handler i bund og grund om noget så enkelt som at sælge et produkt eller en tjeneste som fungerer, og at opføre sig godt over for dine kunder. Så enkelt er det. Det bliver meget enklere at leve op til med det rigtige værktøj!
Se mere om kundeservice
 

Markedsføring

Er du på jagt efter et system til markedsføring som kan hjælpe jer med at segmentere målgrupper, lave målrettede kampagner og finde flere potensielle kunder? Vi tilbyder systemer til bl.a. e-mail markedsføring, sms- og mobilmarkedsføring og leadgenerering.
Se mere om markedsføring

Salgsværktøj

Vi leverer CRM salgsværktøj og motivationsværktøj som giver dig fuld kontrol og forenkler ledelsen af salgsteamet og effektiviserer salgsprocessen. Få fuld oversigt over pipeline og budget.
Salgsværktøj

Add-ons

Amesto Apps består af en bred vifte af produkter og løsninger som vi selv har udviklet med vores kunders behov og ønsker i tankerne. På denne side finder du vores apps, der er særligt udviklet til SuperOffice CRM.
Add-ons til SuperOffice CRM
 

KUNDECASE: Henning Stæhr A/S

   

Sparer tid på planlægning og

sikrer indtjeningen

”Før havde vores sælgere udfordringer med at dele data på kunder og vores 'CRM-system' bestod af Outlook, Word og Excel. Vi har mange forskellige mærker, og samme sælger  kan ikke håndtere dem alle. Det betyder, at forskellige sælgere besøger den samme kunde, og derfor er det vigtigt, at sælgerne kan dele kundeinformation.”

”Nu kan vi orientere os om alt og ledelsen er altid opdateret. Amestos konsulenter lyttede til vores behov og har lavet en løsning, som sikrer, at sælgerne altid har kundebesøg i kalenderen, samt at vi ikke går glip af kundebesøg. Resultatet er, at vores kunder ikke føler sig overset, og vi sparer meget tid på planlægningen og sikrer indtjeningen."

Se mere