Add-ons til SuperOffice CRM

Amesto Apps består af en bred vifte af produkter og løsninger som vi selv har udviklet med vores kunders behov og ønsker i tankerne. På denne side finder du vores apps, der er særligt udviklet til SuperOffice CRM.

Dokumenthåndtering DocArc

Amesto DocArc - markedets bedste værktøj for kategorisering af dokumenter i SuperOffice.
DocArc Dokumentbehandling

Phone Integration

Installer vores telefonintegration til SuperOffice CRM og bliv ført direkte til rigtig kontaktperson/kontaktkort når telefonen ringer. Tidsbesparende for både salg, administration og support.
Phone Integration
 

Business Search

Opslagsværk over virksomheder i både Norge, Sverige og Danmark med import til SuperOffice CRM.
Business Search

DataSync

DataSync tilbyder enkel og automatiseret synkronisering af data mellem eksterne datakilder og SuperOffice. Datakilder kan være økonomisystemer, andre forretningssystemer eller systemer baseret på SQL, Excel, TXT-filer m.fl.
DataSync

AD Manager

Automatiseret brugeradministration til SuperOffice
AD Manager
 

Online Signature

Få kontrakterne signeret på minutter og gemt automatisk i SuperOffice. Elektroniske signaturer kan bruges i alle situationer, hvor håndskrevne signaturer er påkrævet, for eksempel kontrakter, tilbud, låneansøgninger, lejeaftaler og så videre.
Online Signature

EDS

Det absolut mest fleksible og effektive designværktøj til SuperOffice. Mere end 10.000 SuperOffice-brugere afhænger af EDS hver eneste dag. EDS udvider SuperOffice med design, faner, funktionalitet og workflow. Det visuelle resultat er SuperOffice "look and feel". EDS er den ultimate byggeplads når kunder...
Expander Design Suite (EDS)

PDF Manager

Sikker PDF-konvertering af SuperOffice-dokumenter: Vil du dele SuperOffice-dokumenter i et trygt og universelt format som ikke kan ændres? Med PDF Manager kan du sikre indholdet.
PDF Manager

Online Dashboard

Med Online Dashboard får du hurtig og omkostningseffektiv dashboardrapportering. Kombiner data fra SuperOffice med for eksempel regnskabsdata, budgetter eller KPI'er.
Online Dashboard
 

KUNDECASE: Henning Stæhr A/S

   

Sparer tid på planlægning og

sikrer indtjeningen

”Før havde vores sælgere udfordringer med at dele data på kunder og vores 'CRM-system' bestod af Outlook, Word og Excel. Vi har mange forskellige mærker, og samme sælger  kan ikke håndtere dem alle. Det betyder, at forskellige sælgere besøger den samme kunde, og derfor er det vigtigt, at sælgerne kan dele kundeinformation.”

”Nu kan vi orientere os om alt og ledelsen er altid opdateret. Amestos konsulenter lyttede til vores behov og har lavet en løsning, som sikrer, at sælgerne altid har kundebesøg i kalenderen, samt at vi ikke går glip af kundebesøg. Resultatet er, at vores kunder ikke føler sig overset, og vi sparer meget tid på planlægningen og sikrer indtjeningen."

Se mere

HAR DU SPØRGSMÅL? #ASKMORE

Kontakt os for en uforpligtende snak

Kontakt mig