Priser CRM

Ønsker du tilbud på SuperOffice CRM-system?

SuperOffice priser

Priser på CRM

Vælg mellem fem forskellige CRM-brugerplaner. Du kan mikse og matche som du vil baseret på dine brugeres behov. Hver person får tilgang til den brugerplan som passer besdt til den rolle de har i virksomheden. Hvis brugeren har brug for funktionalitet fra flere brugerplaner samtidig, vælger du Complete CRM.

Fem brugerplaner til alle CRM-behov

SuperOffice priser

Miks og "match" dig frem til den perfekte kombination til dit behov.

Grundlæggende CRM-bruger

Standardfunktioner:

  • Kontakter
  • Kalender
  • E-mail
  • Pocket CRM
  • Segmentering
  • Rapporter

I tillæg får du

  • Telefonintegration mod Skype Business*
Pris pr. md
329 DKK
Bestil

Til sælgeren

  • Standardfunktioner
    I tillæg indgår:
  • Prognoseværktøj
  • Salgstragt
  • Prospectstyring
  • Tilbudshåndtering
  • Telefonintegration mod Skype Business*
 
Pris pr. md
399 DKK
Bestil

Til marketingmedarbejderen

  • Standardfunktioner
    I tillæg indgår:
  • Kampagnestyring
  • Kampagnesporing
  • E-mailskabeloner
  • Telefonintegration mod Skype Business*
Pris pr. md
399 DKK
Bestil

Til kundeservice

  • Standardfunktioner
    I tillæg indgår:
  • Sagshåndtering
  • Prioritering & FAQ
  • Eskalering
  • SoMe-integration
  • Telefonintegration mod Skype Business*
Pris pr. md
399 DKK
Bestil

Den fulde bruger

Inkluderer alt:

  • Standard
  • Marketing
  • Sales
  • Service
    I tillæg indgår:
  • Telefonintegration mod Skype Business*
Pris pr. md
499 DKK
Bestil

Inkluderet

Som kunde hos Amesto Solutions får du telefonintegration mod Skype Business med i pakkerne. Med andre ord - du får en værdi på 50 kr. pr. bruger pr. måned med i købet!

  • Spar både din og kundernes tid
  • Arbejd mere effektivt
  • Ring direkte fra kontaktkortet i SuperOffice
Pris pr. md
GRATIS inkluderet
Se mere om Phone Integration

FAQ

Spørgsmål og svar

Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål nedenfor hjælper vi dig gerne. Ring til os på 49 22 46 46 eller send en e-mail til solutions@amesto.dk

Hvordan kommer jeg i gang?

Tag kontakt med os og vi skræddersyr pakken til dig baseret på din virksomheds behov. Du kan også hurtigt og enkelt bestille nye brugere, ændre eller udvide pakkerne.

Betaler jeg pr. måned eller år?

Du kan vælge mellem forskellige fakturaintervaller: Hver måned, hver 3. måned, hver 6. måned eller årlig. Den første kontrakt er på 12 måneder. Efter de første 12 måneder fornyes kontrakten automatisk i takt med valgt fakturainterval. Priserne opgivet på hjemmesiden er baseret på årlig fakturering.

Er oplæring inkluderet i prisen?

Prisen inkluderer ikke oplæring, men programmet indeholder starthjælp i form af en eLearning-funktion. Vi anbefaler alligevel oplæring i opstartsfasen så I får en god start og en løsning som bliver tilpasset jeres processer og behov. Vi har erfarne CRM-rådgivere som kan hjælpe jer med at få en effektiv implementering og en tilpasset løsning til din virksomhed. Tag kontakt med os for et tilbud.