Sympa HR

ET HR-SYSTEM FOR EN MERE DYNAMISK ORGANISATION

Sympa HR.

Sympa HR er et HR-system, der hjælper dig med at lede
din organisation med datadrevne beslutninger og let
tilgængelige oplysninger til HR, topledelsen, managers
og medarbejdere. 

ET HR-SYSTEM FOR EN MERE DYNAMISK ORGANISATION

Sympa HR.

Sympa HR er et HR-system, der hjælper dig med at lede
din organisation med datadrevne beslutninger og let
tilgængelige oplysninger til HR, topledelsen, managers
og medarbejdere. 

Din virksomheds succes handler om mennesker

Sympa HR

Det er medarbejderne og deres evner som gør at din virksomhed skiller sig ud og lykkes. 

En god personalebehandling inkluderer et struktureret system til at håndtere kompetence, medarbejdersamtaler, CV, håndbøger, HMS, sygefraværsopfølgning, ressourceplanlægning, turnusplanlægning, mm. I tillæg er god systemstøtte en forudsætning for at lykkes med at blive compliant med den nye GDPR-lovgivning.

Sympa HR er et vigtigt værktøj i rekrutteringen af nye talenter og i udviklingen af kompetencerne hos eksisterende medarbejdere.

Sympa HR følger dig gennem alle stadierne i karrieren

Sympa HR er et online HR-system som gør det muligt at integrere alle personalerelaterede processer i én enkelt pakke. Sympa HR sparer tid og effektiviserer virksomheden, så I kan fokusere på personaleudvikling og andre opgaver som skaber direkte værdi. At investere i et HR-system som møder din virksomheds behov kan hurtigt betale sig.

Bedre ledelse – tilfredse ansatte

Sympas HR-system sørger for at virksomheden har den information som behøves til både kortsigtet og langsigtet personaleplanlægning, samt tilrettelæggelse for opnåelse af strategiske mål. Samtidig frigør Sympa HR tid til personaleudviklingsarbejdet.

Øget effektivitet og transparens på alle niveauer

Informationen som gemmes i løsningen er altid tilgængelig for de relevante personer og kan nemt trækkes ud i rapporter. De ansatte har også indsigt i information som omhandler dem selv. Sympa HR øger effektivitet og transparens på alle niveauer i organisationen og fremmer de ansattes loyalitet.