Entrade-flow

En effektiv og stabil integration

Entrade.

En effektiv og stabil integration

Entrade.

Vækst gennem automatisering.

Entrade ApS minimerer de manuelle processer ved at vælge Visma.net med integration til webshoppen SmartWeb.

Vækst gennem automatisering
For virksomheder med forholdsvis få medarbejdere skal vækst gerne ske via automatisering og uden nye ansættelser eller en større arbejdsbyrde for de allerede ansatte.

Dette gjorde sig selvfølgelig også gældende for Entrade, som havde et stort ønske om at vækste deres omsætning gennem kundernes øgede selvbetjening i deres webshop.

Men før dette kunne blive en realitet, var det nødvendigt for Entrade at få styr på de interne processer omkring at få ordrer fra deres webshop direkte ind i Visma.net, og få pluksedler ud til lageret, samt at den efterfølgende fakturering kunne foregå automatisk.

Fra manuel til automatisk
Tidligere blev alle web-ordrer behandlet manuelt, og pluksedler samt pakkelabels blev båret fysisk frem og tilbage mellem regnskabsafdelingen og lageret.

Med den nye Flow integration sendes webordrer nu direkte ind i Entrades Visma.net løsning, og sælgeren kan nemt udskrive pluksedler til lageret.
Det har medført, at lagermedarbejderne ikke længere skal vente på, at ordrerne skal behandles manuelt. Nu kan de ekspedere lagervarer næsten lige så hurtigt, som ordren kommer ind i webshoppen.

”Tidligere var der megen ventetid for vores lagermedarbejdere. Nu kan ordrene ligge klar til pluk, når de møder ind om morgenen”
- Jørn Kristensen, Direktør

Effektivitet er nøgleordet til vækst
I dag behandler Entrade mellem 5 og 25 ordrer pr. dag, men med den nye integration mellem SmartWeb og Visma.Net, håber Jørn, at dette tal minimum kan fordobles, før der bliver behov for yderligere arbejdskraft.

Et system i skyen
Både Visma.net og SmartWeb er skybaserede systemer, og det er integrationen (Flow) mellem de to systemer også.

Og netop det, at få en 100% skybaseret løsning, var afgørende for Entrade. Direktør Jørn Kristensen har nemlig aldrig været i tvivl om, at alle deres systemer skulle være i skyen.

”Med skybaserede systemer er vi meget mere fleksible, der er ikke behov for backup, og systemerne kan tilgås alle steder fra.”
- Jørn Kristensen, Direktør

Hvorfor en integrationsplatform?
Fordelen ved at integrere på en integrationsplatform som Amesto’s Flow er, at Amesto tager 100% ansvar for drift og oppetid af hele løsningen, og ikke kun den specifikke integrationskode.

Systemet overvåges konstant af et supportteam, og skulle der opstå en fejl, rapporterer systemet automatisk fejlen, og supportteamet kan straks starte fejlfinding.

Hvordan fungerer integrationsplatformen?
Når du bliver kunde på Flow-platformen, får du et system, der passer til den løsning, du har valgt.

Systemet leveres i en Customer Cloud, der har den nødvendige computerkraft til at fuldføre de integrationer, du har behov for.

”Vores lagerfunktion er blevet væsentlig mere effektiv, efter vi har fået Flow integrationen mellem vores webshop og Visma.net”
- Jørn Kristensen, Direktør

HAR DU SPØRGSMÅL? #ASKMORE

Kontakt os for en uforpligtende snak

Kontakt mig