Integrer NPS i SuperOffice

Få fuldt fokus på dine kunders tilfredshed

Brug aktuel feedback til indsats i alle interaktioner på tværs af kundeoplevelsen.

Få fuldt fokus på dine kunders tilfredshed

Brug aktuel feedback til indsats i alle interaktioner på tværs af kundeoplevelsen.

Brug aktuel feedback til indsats i alle interaktioner på tværs af kundeoplevelsen.

En loyal kunde vil følge dig i tykt og tyndt, anbefale og købe dine produkter og ignorere flirtende konkurrenter. Hvad mere kan man ønske sig af en kunde?

Der er mange virksomheder, som fokuserer mest på nysalg og glemmer, at 20% af de eksisterende kunder kan generere 80% af virksomhedens indtjening. Og omkostningerne ved at fastholde en eksisterende kunde er ca. fem til ti gange mindre end omkostningerne ved at skaffe en ny kunde. Stærk fokus på kundeloyalitet er derfor god og sund fornuft.

Derfor sætter vi på dette webinar fokus på, hvordan I kan digitalisere nogle forretningsprocesser om at få jeres kunders feedback.

Vi har for nyligt frigivet en ny app "NPS for SuperOffice", - selvfølgelig - i den helt nye SuperOffice G9-version.

NPS for SuperOffice sikrer dig et hurtigt overblik over den aktuelle kunderelation eller en given leverance, så du kan tage proaktiv og målrettet handling i din kontakt med kunden. NPS for SuperOffice er baseret på NPS.Today, det førende loyalitetsværktøj indenfor operationel NPS, og tilbyder dig en færdig NPS løsning med dashboards og trendkurver, fuldt integreret i din SuperOffice CRM.

På dette webinar viser vi, hvor nemt det er at udsende et NPS-spørgeskema, og hvordan NPS-data præsenterer sig, når de kommer tilbage i SuperOffice CRM.

I samarbejde med SuperOffice Danmark, vil vi præsentere et af de nyeste plugins til SuperOffice CRM "NPS for SuperOffice", selvfølgelig i den helt nye G9-version.

Vi vil vise hvor nemt det er at udsende et NPS-spørgeskema, og hvordan NPS-data præsenterer sig, når de kommer tilbage i SuperOffice CRM.  

Se eller gense webinaret her

 

Net Promoter Score (NPS)

NPS-metoden er unik, blandt andet fordi du giver kunden optimal mulighed for at give en objektiv men sammenlignelig feedback. Det sker ved ikke at stille åbne spørgsmål.

Med NPS-målinger på tværs af kunderejsen, kan du lede og udvikle på basis af NPS score for den enkelte kundevendte medarbejder.

 

NPS for SuperOffice

NPS for SuperOffice er en App som integrerer NPS.Today med SuperOffice.

Med denne App får du, vha. den indsamlede NPS Score, et hurtigt overblik over den aktuelle kunderelation, så du kan tage proaktiv og målrettet handling i din kontakt med kunden.

Læs mere om NPS for SuperOffice
 

NPS.Today

NPS.Today er det førende loyalitetsværktøj baseret på NPS-metodikken og er fuldt integreret i dine eksisterende IT-systemer, processer og touchpoints.

NPS.Today er det bedste grundlag, for et operationelt og automatiseret kundeloyalitetsprogram, baseret på Net Promoter Score.

Læs mere om NPS.Today

HAR DU SPØRGSMÅL? #ASKMORE

Kontakt os for en uforpligtende snak

Kontakt mig