Support og prioritetsaftale

#simplesolutions

Support- og Prioritetsaftale.

#simplesolutions

Support- og Prioritetsaftale.

Supportaftale.

Tegn en supportaftale med Amesto: Bliv prioriteret foran i køen ved henvendelser og få hurtigere hjælp.

Aftalens formål og omfang

Supportaftale

  • Aftalen sikrer brugersupport til den software, der er omfattet af aftalen.      
  • Aftalens formål er at dække enkle spørgsmål og problemer, der er forbundet med standard-funktionaliteten i den givne software.
  • En kunde med en gyldig aftale prioriteres højere i supportkøen end kunder uden en aftale.
  • Aftalen sikrer løbende oplysninger om nyheder og ændringer samt forskellige råd og tips.
  • Ved brugersupport på software leveret af Amesto Solutions, eller fra autoriserede partnere og tredjepartsleverandører, påtager vis os rollen som SPOC (Single Point of Contact), medmindre andet er aftalt. 
  • Brugersupport ydes til Kundens definerede superbrugere.
  • I henhold til aftalen har Kunden ret til brugersupport inden for almindelig arbejdstid.

Prioritetsaftale

Tegn en prioritetsaftale med Amesto: Kom forrest i køen ved henvendelser og få hjælp med det samme.

Aftalens formål og omfang

Prioritetsaftale

  • Aftalen tegnes som et supplement til en allerede eksisterende supportaftale.
  • En kunde med en prioritetsaftale prioriteres forrest i supportkøen.
  • Aftalen vil specificere responstid etc. for forskellige typer af henvendelser.
  • I henhold til aftale kan der tilkøbes brugersupport uden for almindelig arbejdstid.