SuperOffice - En komplet CRM-pakke

Effektivitet og struktur

Hvor lang tid tager det at gennemføre en supportsag, finde et tidligere fremsendt tilbud, eller en underskrevet aftale?

Effektivitet og struktur

Hvor lang tid tager det at gennemføre en supportsag, finde et tidligere fremsendt tilbud, eller en underskrevet aftale?

SuperOffice CRM giver

Øget effektivitet og bedre struktur.

Hvor mange timer om dagen bruger dit personale på at lede efter vigtig information?

Alt fra en aftale til et afsendt tilbud eller et mobilnummer, et synspunkt vedrørende en tilsendt faktura eller hvilket produkt de har. Har vi svaret kunden på det spørgsmål, de sendte os i går, og hvem har gjort det i sådanne tilfælde? Er et supportproblem overhovedet løst?

For at være effektiv kræves der simpelthen orden og struktur. I dag findes der et væld af forskellige systemløsninger til at skabe struktur, men spørgsmålet er, om der nogle gange ikke er for mange alternativer? Hvis mødenotaterne ikke er placeret lokalt, i en Team-mappe blandt 100 andre, er de måske på SharePoint eller i vores fælles stifinder?

Et CRM-system kan ikke rette alting op med et trylleslag. Men på nogle identificerede områder kan det gøre tingene meget bedre. Det er ikke sikkert, at alle dokumenter bliver gemt CRM-systemet, måske kan de findes i SharePoint. Men at få adgang til dokumenterne fra kundekortet i CRM gør det hele mere effektivt. Den vigtigste information samlet i en vidensdatabase.

Vi kan ikke love, at alle dine processer vil gå hurtigere, eller at al information bliver fundet så effektivt som muligt, men vi kan love at forbedre de områder, vi fokuserer på.

Vores bud på en CRM effektivitetsløsning indeholder: 

  • SuperOffice CRM til kundestyring og sagsstyring 
  • Integration med dit forretningssystem for automatisk opdatering af virksomheds- og kontaktoplysninger 
  • Mulighed for at integrere med Bisnode for automatisk opdaterede adresseoplysninger
  • GDPR-support, herunder automatisk oprydning i de kontakter, som du ikke har en løbende dialog med
  • Amesto DocArc til oprettelse af mappestrukturer på kunder og kontakter, så forskellige typer dokumenter automatisk gemmes i den rigtige mappe
  • Rapporter via Power BI

HAR DU SPØRGSMÅL? #ASKMORE

Kontakt os for en uforpligtende snak

Kontakt mig