Support

Til Visma og SuperOffice

Support

Support til Visma og SuperOffice

Velkommen til vores kundecenter

Vi har en fuldt bemandet supportafdeling med certificerede konsulenter som står klar til at hjælpe dig med support på de løsninger vi leverer. F.eks. produkter fra Visma, SuperOffice, OneStop Reporting, Sympa, Microsoft Azure, Office 365, Microsoft Power BI, samt egne løsninger og software.

Fjernsupport

Registrér supportsag via mail

Supportsager faktureres efter brugt tid og håndteres i den rækkefølge de kommer ind.

 

VISMA ERP / BI: Send din supportsag til support@amesto.dk

 

SUPEROFFICE CRM: Send din supportsag til crmsupport@amesto.dk

Supportaftale

Tegn en supportaftale med Amesto: bliv prioriteret først i køen ved henvendelser og få hurtigere hjælp.

Få tilbud på supportaftale

Har du lyst at skifte Visma- eller SuperOffice-partner?

Forhandlerskifte

Er du endnu ikke kunde hos os skal du skifte forhandler til os, før vi kan hjælpe dig med support. Valget af partner er vigtigt og med den rigtige Visma-partner kan din virksomhed blive mere konkurrencedygtig, få systemet tilpasset jeres behov og få support af dygtige konsulenter så dit arbejde bliver nemmere. Der kan være mange grunde til at man ønsker at skifte forhandler.

  • Du ønsker bedre Visma- eller SuperOffice support
  • Din forhandler har ikke de ressourcer eller kompetencer I har behov for
  • Jeres forhandler er ikke lokaliseret i nærheden
  • I får ikke god nok rådgivning til mere effektive løsninger

Uanset hvorfor du ønsker at skifte partner er det nemt at gøre. Send en mail til solutions@amesto.dk og fortæl om dit ønske om forhandlerskifte. Så sørger vi for at I bliver flyttet over. 

Hvis du har spørgsmål i forbindelse med forhandlerskifte kan du altid kontakte os på salg@amesto.dk

Registrér sag i kundecenter