Support til Visma og SuperOffice

Support til forretningssystemer

Support og kundecenter.

Support til forretningssystemer

Support og kundecenter.

VELKOMMEN TIL KUNDECENTER OG SUPPORT

#askmore | Amesto Solutions Kundecenter

Kundeportal

Amesto’s kundeportal er vores selvbetjeningsunivers, som vil forenkle din hverdag og interaktionen med os.

I kundeportalen, kan du;

  • registrere supporthenvendelser.
  • bestille licenser og nye produkter.
  • stille spørgsmål til faktura.

Registrér ny bruger   Fjernsupport 

 

Login | #askmore

Vi hjælper dig med vores løsninger fra Visma, SuperOffice, OneStop Reporting, Z Data og vores egne softwareløsninger, fx. Amesto Apps.




Glemt password?

Customer Portal

Amesto Customer portal is our self-service universe, which can simplify your everyday life and your interaction with us.

In the customer portal, you can;

  • register support requests.
  • order new products or additional licenses.
  • ask questions regarding your invoices.

Register new user   Remote support 

 

Login | #askmore

We can give you support in connection with our solutions from Visma, SuperOffice, OneStop Reporting, Z Data and our own software solutions, eg. Amesto Apps.




Forgotten password?

DU FÅR MANGE FORDELE MED EN

Supportaftale.

  • Du bliver prioriteret først i køen ved supporthenvendelser.
  • Få hjælp hurtigere med en responsgaranti.
  • Fri deltagelse i webinarer, seminarer og uddannelser som Amesto faciliterer.

 

Få et tilbud på en supportaftale

KOM FORREST I KØEN AF SUPPORTHENVENDELSER MED EN

Prioritetsaftale.

  • Med en prioritetesaftale prioriteres du forrest i supportkøen.
  • Få en specificeret responstid på forskellige typer af henvendelser.
  • Tilvalgsmulighed er brugersupport uden for alm. arbejdstid.
Få et tilbud på en Prioritetsaftale

Har du lyst at skifte Visma- eller SuperOffice-partner?

Forhandlerskifte.

Er du endnu ikke kunde hos os skal du skifte forhandler til os, før vi kan hjælpe dig med support. Valget af partner er vigtigt og med den rigtige Visma-partner kan din virksomhed blive mere konkurrencedygtig, få systemet tilpasset jeres behov og få support af dygtige konsulenter så dit arbejde bliver nemmere. Der kan være mange grunde til at man ønsker at skifte forhandler.

  • Du ønsker bedre Visma- eller SuperOffice support
  • Din forhandler har ikke de ressourcer eller kompetencer I har behov for
  • Jeres forhandler er ikke lokaliseret i nærheden
  • I får ikke god nok rådgivning til mere effektive løsninger

Uanset hvorfor du ønsker at skifte partner er det nemt at gøre. Send en mail til salg@amesto.dk og fortæl om dit ønske om forhandlerskifte. Så sørger vi for at I bliver flyttet over. 

Hvis du har spørgsmål i forbindelse med forhandlerskifte kan du altid kontakte os på salg@amesto.dk

Registrér supportsag via mail.

Medmindre du har en supportaftale med Amesto, så bliver supportsager faktureret efter brugt tid og håndteret i den rækkefølge de kommer ind.

  • Visma Business, Visma Document Center, Visma Net, Visma Approval, Visma Autoinvoice, PowerAnalyze. Send din supportsag til support@amesto.dk

  • SuperOffice Online & Onprem. Supportsager kan KUN indrapporteres via kundeportalen.

  • Amesto Apps. Send din supportsag til support@amestoapps.com