Hvorfor CRM?

CRM kan hjælpe dig med at nå dine vigtigste mål!

En af hovedårsagerne til, at mange virksomheder ikke får det ønskede afkast, af deres investering i CRM, er, at de ikke klart har defineret, hvorfor de har valgt at investere i et CRM-system, og hvilke mål der skal nås.

En anden vigtig grund er, at mange virksomheder håber, at CRM-systemet vil gøre det hele lidt bedre, men uden at afgrænse eller fokusere på, hvad der egentlig er vigtigt.

Et CRM-system kan ikke løse alt, så vi defineret fire forskellige områder, hvor vi ved, at systemet kan hjælpe dig med at nå dine mål.

  • Øget kundetilfredshed
  • Øget salg til nye kunder
  • Øget salg til eksisterende kunde
  • Øget effektivitet og bedre struktur

Hvis du ikke ved, hvor du skal hen, er det lige meget, hvilken vej du går.

Kan du med hånden på hjertet svare på, hvorfor du har et CRM-system i din virksomhed? Spørger vi 10 forskellige brugere i din virksomhed – får vi så det samme svar?

Hvis du overvejer at anskaffe dig et CRM-system – ved du så også hvad du vil ønsker opnå af resultater? For at komme i den rigtige retning, skal du ikke kun vide, hvor du skal hen - du skal også vide hvor du starter. Måler du på kundetilfredshed? Ved du, hvad dine kunder synes om dig? Følger du op på, hvor mange kundebesøg sælgerne foretager?

Vi har udviklet en unik metode til at kortlægge din virksomheds udfordringer og muligheder med CRM. Denne undersøgelse giver dig svarene på, hvor du skal hen – og hvilken vej du skal gå. Hvad er vigtigst for dig, hvilke udfordringer er de største eller hvor du finder de lavest hængende frugter?

 

Effektivitet og struktur

Hvor lang tid tager det at gennemføre en supportsag, finde et tidligere fremsendt tilbud, eller en underskrevet aftale?
Læs mere

Øget kundetilfredshed

Hvilke kunder er de mest tilfredse? Hvilke kunder er på vej væk, og hvad er værdien af disse kunder?
Læs mere
 
 

VInd nye kunder

Alle ønsker sig, og har brug for flere nye kunder. Hvilke af dine potentielle kunder er klar til at købe?
Læs mere

Mersalg

Hvorfor gå over åen efter vand? Brug CRM til at øge salget på din eksisterende kundebase!
Læs mere