BLIV EN DEL AF VORES
CRM Network
Simplifying Business
CRM Network.
Amesto er eksperter indenfor ERP, CRM og BI. Vi er overbevist om, at kombinationen af teknologi og mennesker kan skabe unikke løsninger, der kan forenkle forretningsdriften for både nystartede virksomheder og store virksomheder og organisationer. CRM Network er en vigtig arena for at dele erfaringer og øge kompetencen i brugen af CRM-løsninger.
Vi har arbejdet med CRM i mere end 20 år med mere end 500 forskellige virksomheder, så vi ved, hvad der skal til for at få succes.
I dette netværk bidrager vores eksperter med deres viden, kunderne deler ud af deres erfaringer og vi inviterer eksterne specialister til at inspirere.
Med CRM-netværket ønsker Amesto at stimulere og udfordre, samtidig med at den enkelte deltager får mulighed for at deltage og sikrer værdien af vores netværk.
HVEM BØR VÆRE EN DEL AF CRM NETWORK?
Alle virksomheder som arbejder med salg, leverance og kunder har brug for en god CRM-løsning. For at få succes med CRM er det vigtigt at have en høj grad af ejerskab til virksomhedens egen løsning. Har du ansvaret for at drifte og udvikle virksomhedens CRM-løsning, så vil du opleve en stor værdi i at være en del af CRM Network.
INDHOLD
CRM Network afholdes som en række virtuelle eller fysiske møder. Desuden vil relevant information løbende blive delt med deltagere i netværket. Der afholdes 6 virtuelle møder i løbet af et kalenderår. Hvert møde har ét hovedtema foruden en række relevante undertemaer – alle med fokus på salg, marketing og service.
Foreløbig dagsorden
Næste netværksmøde.
Hvornår?
Torsdag den 5. sept kl. 09:00 til 10:30.
Dagsorden:
Udforsk værdien af CRM
Hvordan kan CRM bidrage til effektive salgsprocesser, sætte kunderelationen i fokus og gøre din videre vækstrejse til en succes? CRM skal være en lønsom investering og sikre maksimal effekt i alle led inden for salg, service og markedsføring.
Bettina I. Berntsen, CMO, og Hans Christian Grønsleth, Global Partner Manager, fra SuperOffice vil tale mere om:
- Effektivitet i salgsprocesser
- Målrettet markedsføring
- Forbedret kundeservice
- Samarbejde og langvarige kunderelationer
Din datakvalitet er nøglen til tilfredse kunder
Du har hørt det før, skidt ind betyder skidt ud. God datakvalitet er noget, vi hos Amesto brænder for – vi mener, at det er selve nøglen til at få et velfungerende CRM-system og til at få maksimalt udbytte af det.
Gode data giver dig:
- bedre muligheder for præcis kundesegmentering (dine kunder vil sætte pris på det 😊)
- Mulighed for at yde bedre kundeservice
- og ganske enkelt bedre faktabaserede beslutninger
På netværksmødet vil vi derfor give dig enkle og konkrete tips til, hvordan du kan sikre, at dine data er korrekte, og samtidig rydde op i data, der ikke længere giver jer værdi.
Pris
I 2024 vil det være muligt at deltage gratis i vores netværksmøder. Inviter gerne en kollega eller to med! Vi kommer til at have mange forskellige temaer, så det kan variere, hvem de forskellige møder passer bedst til.
Kommende samlinger
- 23. maj 2024
Mere information kommer snart.