
#ASKMORE
Kundereferencer.
Læs hvad vores kunder siger om os
Amesto Solutions
Langt de fleste virksomheder får dagligt mange henvendelser fra kunder og andre eksterne parter. Hvordan disse henvendelser håndteres, er meget varierende. Amesto bruger SuperOffice Service, et system bygget til at modtage, spore og følge op på kundehenvendelser uanset kanal.
TEKNIQ Kvalitet
I sommeren 2020 var TEKNIQ kvalitet i gang med en process, hvor de skulle vælge deres fremtidige CRM-system, og i den forbindelse kom de i kontakt med Amesto Solutions. Resultatet blev at SuperOffice nu fungerer som Mastersystem, og at der er sparet mange times manuelt arbejde.
Amesto
I marts 2021 begyndte vi at se på forskellige løsninger, og valget faldt på Hubspot CRM-platformen. I september 2021 havde vi en aftale på plads, hvor valget faldt på en Enterprise-løsning.
Skoringen
Med over 200 butikker og 65 forskellige ejere på tværs af Norge og Danmark har Skoringen oplevet værdien af at have et fælles rapporteringssystem. Med OneStop Reporting udføres regnskabet effektivt og nemt med automatiserede rapporter.
Truecommerce
Deres gamle Axapta-løsning, stod for at skulle udskiftes, da den ikke længere kunne opgraderes. Samtidig savnede de en løsning som bedre kunne håndterer deres meget komplekse set-up i forhold til rabatstrukturer, abonnementer etc.
Frellsen Kaffe
Ledelsen hos Frellsen er gået fra gammeldags gefühl til at ha’ håndfast viden via Visma Business. Virksomheden håndterer årligt ca. 50.000 følgesedler elektronisk, og det sparer både tid og øger servicen over for kunderne.
YX Smøreolie
4 ERP-systemer og 5 dommere skulle der til for at afgøre hvem der skulle løbe af med titlen som nyt forretningssystem for YX Smøreolie. Konkurrencen var benhård, og deltagerne måtte igennem både boot camp, tests og hjemmeopgaver, før Visma Business løb af med sejren.
Henning Stæhr
Henning Stæhr har fået indført SuperOffice og har med partneren Amesto Solutions fået tilpasset løsningen så den opfylder deres specifikke behov. ”Nu kan vi orientere os om alt. Når en sælger skal på kundebesøg kan han nemt se data for det forrige besøg samt kollegaernes besøg.
Elma Instruments
Visma Business samler økonomi, logistik og salg i ét ERP-system, og med en ny serviceportal er sagshåndteringen hos Elma effektiviseret."Vores Visma-løsning samler logistik, salgsstyring og økonomi i ét system.
Torghattan Aqua
For en stor og alsidig koncern som Torghattan Aqua er det afgørende at have effektive, skalerbare og skybaserede systemer med god support. Så da de havde brug for en ny ERP-løsning, faldt valget på Visma.net og Amesto Solutions.
Læger uden grænser
ERP-systemet Visma Business kombineret med BI-systemet OneStop Reporting hjælper Læger uden Grænser med at holde de administrative omkostninger nede, når nødhjælpen skal ud.
Shoe-D-Vision
Implementeringen af et nyt økonomisystem skete som som led i en klar strategi om at styrke Shoe-d-vision og deres 220 medlemsbutikker i Danmark og Norge, så den frivillige kæde står endnu bedre rustet til fremtiden.
Skandi-Bo
De andre systemer var ikke transparente og håndgribelige nok. Det var Visma Business, som derfor blev udvalgt foran de andre bejlere, da Skandi-Bo for et par år siden søgte og fandt et nyt ERP-system.
CENGER Skandinavia
Ved at implementere en ny webshop løsning har Cenger løftet deres serviceniveau og deres brand visuelt.
Henning Stæhr
Visma Business har bragt orden i sagerne hos Henning Stæhr. "Før havde vi en slags kludetæppe-udgave af et Concorde XAL system, der var blevet udbygget igennem årene, siden vi fik det i 90’erne. Til sidst kunne systemet slet ikke dække hverken vores eller vores kunders behov længere."
Pagunette
Med automatisering og Visma Business er Pagunette gået fra 7 til 4 personer i salgsafdelingen.
Elwis Royal
Tidligere brugte Elwis Royal 30 minuter på at køre en enkelt rapport, og dem har de 6 af. Så når de havde ændringer til en rapport, skulle de vente 30 minutter for at se resultatet.
DSV Transport
Fleksibiliteten i Visma Business er vigtig for DSV Transport. For det betød, at de kunne få systemet opbygget, så det passede til deres forretning og arbejdsgange. For eksempel med opbygning af skærmbilleder og placering af knapper på skærmen.
DFDS
DFDS har udsat Visma Business for en benhård omgang Lean Management. Dermed er systemet nu fuldt rustet til at styre de enorme mængder data fra en levende og mangfoldig koncern, der er blevet Nordeuropas største i branchen.
Diabetesforeningen
Diabetesforeningen har haft Visma Business siden 2004, og de er 23 samtidige brugere på ERP-systemet. Til Visma Business har de blandt andet tilknyttet modulerne Visma Document Center (workflow-system), Visma Bankafstemning og Amesto Analyze (Business Intelligence).
Baden Jensen
Efter 2 års drift med Visma Business hos Baden-Jensen har ERP-systemet for længst bevist sin værdi, for der er allerede effektiviseret, hvad der svarer til over en fuldtidsstilling i indkøb og økonomi.
Filcon Filtration
Økonomichef Christian Brun fra Filcon A/S kendte ikke Visma Business, men der gik kun en måned, så var han hooked. I dag vil han ikke undvære sit ERP-system, der giver ham ro i sjælen, trods store, ofte uforudsigelige, projektforløb med levering af røggasfiltre.
Uno-X
Samlet set kan man sige, at Visma Busines funktionaliteten kommer fuldt ud til sin ret hos Uno-X. De anvender først og fremmest systemet til at undgå fejl og spare tid på kontroller, der sker helt automatisk og langt hurtigere end før.