Markedsføring og segmentering med SuperOffice

Øg salget til eksisterende kunder

Hvis du brugte dit fulde forretningspotentiale på dine eksisterende kunder – hvor meget kunne du så omsætte?

Øg salget til eksisterende kunder

Hvis du brugte dit fulde forretningspotentiale på dine eksisterende kunder – hvor meget kunne du så omsætte?

SuperOffice CRM kan give

Øget salg til eksisterende kunder.

Langt de fleste virksomheder kan øge deres salg på eksisterende kunder, på mange forskellige måder. Der er virksomheder, der elsker deres eksisterende kunder ihjel, men for 99% af os kan vi behandle eksisterende kunder både mere og bedre.

Og det bedste er – det er normalt meget nemmere end at få nye kunder.

Som udgangspunkt bør du lave en undersøgelse af, hvilke strategier du bør have for at øge salget til dine eksisterende kunder. Nogle interessante områder kunne være 

  • Hvilke af dine kunder har købt produktområde A, men ikke B?
  • Hvilke af dine kunder med produkt B har ikke købt en supportaftale eller sikkerhedsaftale eller ..
  • Hvilke af dine kunder har relativt lille omsætning hos dig, i forhold til andre kunder eller i forhold til deres egen omsætning?

Når du har besluttet, hvilke områder du vil prioriterer så skal du definere hvilke handlinger, der fører dig mod målene, og derefter give sælgeren eller andre interessenter den information og de værktøjer, de skal bruge for at realisere strategien. 

Markedsføringsmodulet og funktionaliteten i SuperOffice CRM lader dig nemt og enkelt definere målgrupper. og lave målrettede kampagner mod specifikke kundegrupper. 

Ved at bruge SuperOffice CRM til at drive din markedsføring opnår du:

  • Øger effektiviteten i salgsteamet
  • Øger indtjeningen gennem et mere effektivt salgsteam
  • Øger mærkevarekendskab
  • Enkelt at drive målrettet og relevant kommunikation med dine kunder
  • Enkelt at definere nichemarkeder 

Vores bud på en løsning, som giver øget salg til eksisterende kunder indeholder: 

  • SuperOffice CRM til kundestyring og sagsstyring 
  • Integration med dit forretningssystem for automatisk indhentning af de vigtigste kundedata samt kategorisering af kunder
  • SuperOffice Marketingløsning til både digital kommunikation med din målgruppe men også integration med din hjemmeside for at kunne se og følge op på besøgende, styring af flows omkring seminarer, integrationer med LinkedIn og Facebook mm
  • Eventuelt værktøjer til NPS-kortlægning og opfølgning
  • Rapporter via Power BI