Salgsværktøj i SuperOffice

Vind nye kunder

Nogle gange mødes vi  virksomheder, der, af forskellige årsager, faktisk ikke har behov for at øge deres salg til nye kunder. Er det dig?

Vind nye kunder

Nogle gange mødes vi  virksomheder, der, af forskellige årsager, faktisk ikke har behov for at øge deres salg til nye kunder. Er det dig?

SuperOffice CRM kan give

Øget salg til nye kunder.

At få nye kunder er en videnskab. Hvor tilgangene ser forskellige ud for forskellige virksomheder og enkeltpersoner. Det er alt for ofte noget, der tager tid og kræver vedholdenhed og en veldefineret strategi og handlingsplan. Vi tror også på, at det kræver fokus, motivation og mulighed for hele tiden at se, hvordan det går. Ikke kun i forhold til det faktiske salg, men i endnu højere grad med de aktiviteter, der driver salget.

Hvad driver dit nye kundesalg?

Hvad skal du bruge for at nå dine mål?

Vi mener generelt, at det er vigtigt at du definere din målgruppe. Tag udgangspunkt i historiske data; hvor har du haft succes i fortiden? I hvilket segment og størrelse er dine allerbedste kunder? Find herefter lignende virksomheder (tvillingeselskaber)  og lad dette være din målgruppe.

Beslut dig for, at du fx. vil vinde 10 % af disse kunder. Kategoriser dem i dit CRM-system, opsæt en marketingplan. Beslut dig for, hvilke strategier du tror, der vil tage dig mod målet. Identificer de primære aktiviteter, som du skal gøre mere af.

Med SuperOffice CRM får du et fantastisk værktøj til at styre din pipeline og til at analysere dine salg, således at du kan gøre mere af det som lykkedes..
 
Et godt overblik over din pipeline hjælper dig også med at lave mere præcise forecasts, planlægge aktiviteter og opfølgninger, lave tilbud og nå ja, at lukke flere salg.
 

Vores bud på en løsning til øget salg til nye kunder indeholder: 

  • SuperOffice CRM til kundestyring og salgsstøtte 
  • Integration til Bisnode for kortlægning af markedspotentiale og målgruppe
  • Rapporter via Power BI

KUNDECASE: Henning Stæhr A/S

Sparer tid på planlægning og

sikrer indtjeningen.

”Før havde vores sælgere udfordringer med at dele data på kunder og vores 'CRM-system' bestod af Outlook, Word og Excel. Vi har mange forskellige mærker, og samme sælger  kan ikke håndtere dem alle. Det betyder, at forskellige sælgere besøger den samme kunde, og derfor er det vigtigt, at sælgerne kan dele kundeinformation.”

”Nu kan vi orientere os om alt og ledelsen er altid opdateret. Amestos konsulenter lyttede til vores behov og har lavet en løsning, som sikrer, at sælgerne altid har kundebesøg i kalenderen, samt at vi ikke går glip af kundebesøg. Resultatet er, at vores kunder ikke føler sig overset, og vi sparer meget tid på planlægningen og sikrer indtjeningen."

Se mere