Hotel

Effektiv og brugervenlig

Hotelløsning

Effektiv og brugervenlig

Hotelløsning

Hotelløsning

Automatisering og effektivisering af de administrative rutiner betaler sig i hotelbranchen. På den måde bliver der frigjort ressourcer til hotellernes kerneopgaver: kundebetjening, salg og service.

Kendte udfordringer i hotelbranchen & tidsbesparende løsninger

Der er mange i virksomheden, som skal godkende bilag og fakturaer og der går megen tid med at sende bilagene frem og tilbage til godkendelse.

-> For at forkorte godkendelsesprocedurerne og lette genfinding af bilag er Visma Document Center med elektronisk Workflow en fordel – Læs mere. Det kan også være en stor fordel, at godkendelsen af bilag kan ske webbaseret og via bl.a. IPad og mobiltelefon.

Der anvendes megen tid til indtastning i hotellets forskellige IT-systemer.

-> Spar tid ved at integrere hotellets forskellige systemer, så der kun skal tastes stamdata ind et sted.

Der mangler overskuelig rapportering over hotellets salg, økonomi, kundeservice etc.

-> For at kunne tage de bedste beslutninger, er det vigtigt at den rette rapportering til de rette personer, på det rette tidspunkt, bl.a. for at kunne optimere salg, indkøb og kundebetjening. Her kan Visma Reporting være en fordel – Læs mere.

Øget salg er ikke altid ensbetydende med øget bundlinje, men en krone sparet på bedre indkøb er en krone tjent på bundlinjen.

-> En velfungerende indkøbsløsning giver bedre kontrol og kvalitet i indkøbsprocessen, da ingen ordrer sendes til leverandører uden, at de er forhåndskonteret og godkendt.
Læs om vores indkøbsløsning her.