Kundeservice med SuperOffice

Kundetilfredshed

Langt de fleste virksomheder har kundetilfredshed højt blandt deres prioriterede mål. Men hvordan ser virkeligheden egentlig ud? 

Kundetilfredshed

Langt de fleste virksomheder har kundetilfredshed højt blandt deres prioriterede mål. Men hvordan ser virkeligheden egentlig ud? 

SuperOffice CRM hjælper til

Øget kundetilfredshed.

Hvis kundetilfredshed er vigtig – hvorfor måles den af ​​så få, på en struktureret måde?
 
Har du fx. styr på: 
  • Hvem der er dine 20 mest tilfredse kunder?
  • Hvorfor disse kunder er så tilfredse?
  • Hvilke 20 kunder du risikerer at miste?
  • Hvor meget omsætter disse kunder?
  • Hvilke af ​​dine 100 største kunder har du ikke haft kontakt med inden for de sidste 3 måneder?

Vores metode er enkel: 

  1. Kategoriser kunderne, minimum efter hvor meget de omsætter  for hos dig på årsbasis. 
  2. Opstil en handlingsplan for de forskellige kategorier af kunder. 
  3. Opstil en handlingsplan for, hvordan man håndterer potentielle "Detractors" og "Ambassadors".
  4. Stil tilfredshedsspørgsmålet til alle kunder løbende. Bemærk, at der ikke bør sendes flere undersøgelser, end du har kapacitet til at følge op.
  5. Sikre at den ansvarlige sælger / supportperson får en besked i CRM-systemet om både potentielle "detractors" og "ambassadører". Alt dette bør følges op med et opkald!
  6. Følg op på hvordan det går i forhold til fastsatte delmål, 

Med vores løsning får du ikke nødvendigvis gjort alle kunder tilfredse, da vores løsning ikke påvirker dine leverede produkter og services. Men vi lover at gøre en forskel, indenfoir de områder som vi kan påvirke. Det er ligesom livet generelt. Med en indsats på 20 procent når vi ofte et resultat på 80 procent. Man skal kravle før end man kan gå.

Det er ikke systemløsningen som i første omgang kræver mest tid og flest ressourcer. Det er, at det du har etableret i dine strategier, også bliver gjort og fulgt op på.

Vores bud på en løsning til øget kundetilfredshed indeholder: 

  • SuperOffice CRM til kundestyring og sagsstyring 
  • Integration med dit forretningssystem for automatisk kategorisering og opdatering af virksomheds- og kontaktoplysninger 
  • Værktøjer til NPS-kortlægning og opfølgning
  • Rapporter via Power BI