20% af dine kunder tegner sig for 80% af rentabiliteten. Ved du, hvem dine 20% er, og hvad de syntes om dig?
Med denne guide giver vi dig tip til hvordan du kan øge din kundetilfredshed, så du bliver den bedste i kundeklassen!
Søge hjemmeside:
Leder du efter et kundeservicesystem? En god kundeoplevelse handler i bund og grund om noget så simpelt som at sælge et produkt eller en service, der virker, og at optræde behageligt over for dine kunder. Så enkelt er det. Det bliver meget nemmere med det rigtige værktøj!
God kundeservice handler om at besvare alle henvendelser, så snart de ankommer. I dagens marked forventes det, at du er tilgængelig overalt, og har det fulde overblik. Kundeopfølgning er let i vores CRM-software. Løsningens design hjælper dig med at øge produktiviteten i løbet af få uger ved at strømline, hvordan du opbevarer og bruger information.
20% af dine kunder tegner sig for 80% af rentabiliteten. Ved du, hvem dine 20% er, og hvad de syntes om dig?
Med denne guide giver vi dig tip til hvordan du kan øge din kundetilfredshed, så du bliver den bedste i kundeklassen!
Vores metode er enkel:
Med vores løsning får du ikke nødvendigvis gjort alle kunder tilfredse, da vores løsning ikke påvirker dine leverede produkter og services. Men vi lover at gøre en forskel, indenfoir de områder som vi kan påvirke. Det er ligesom livet generelt. Med en indsats på 20 procent når vi ofte et resultat på 80 procent. Man skal kravle før end man kan gå.
Det er ikke systemløsningen som i første omgang kræver mest tid og flest ressourcer. Det er, at det du har etableret i dine strategier, også bliver gjort og fulgt op på.
Vores bud på en løsning til øget kundetilfredshed indeholder:
Amesto har arbejdet med CRM i mere end 20 år med mere end 500 forskellige virksomheder, så vi ved, hvad der skal til for at få succes. Vi har udviklet en række koncepter og standardløsninger, og har også etableret samarbejder med forskellige aktører, således at vi kan levere den bedste løsning til dig.
Vi har valgt at basere vores løsning på SuperOffice, fordi det er et brugervenligt, cloud-baseret og let tilpasseligt system. Derudover understøtter SuperOffice vores forskellige indsatsområder med løsningerne Standard, Salg, Service og Marketing.