Bedre kundetilfredshed styrker bundlinjen.
Hvorfor bruger vi så meget tid og energi på at tale om kundetilfredshed, når vi burde fokusere på at få nye kunder?
Søge hjemmeside:
Hvorfor bruger vi så meget tid og energi på at tale om kundetilfredshed, når vi burde fokusere på at få nye kunder?
At anskaffe et nyt ERP-system drejer sig ofte om at få en mere effektiv hverdag for de medarbejderne som skal arbejde i systemet, gerne gennem ændrede og optimerede arbejdsprocesser. Men mange ERP-projekter mislykkes, og virksomheden sidder...
Det rigtige CRM-system vil give en bedre arbejdsgang, mere tilfredse medarbejdere og ikke mindst øget kundetilfredshed. Derudover får medarbejderne et værdifuldt værktøj, der hjælper dem med at træffe de rigtige og hurtige beslutninger gennem...
Forskellige it-systemer har forskellige oprindelser. Oprindeligt var de hver især beregnet til at løse et bestemt sæt opgaver, ofte inden for et fagområde. Dette fører til, at det virkelighedsbillede, som systemet forsøger at beskrive, er stærkt...
Kundetilfredshed kan være lige det du mangler, for at sikre en rentabel bundlinje. Men for at få succes med dette, er det afgørende, at du er i stand til at arbejde strategisk over tid, med at pleje og udvikle dine kunder.
Vi ønsker din tilbagemelding, sådan starter en af de vigtigste e-mails, som vi sender til vores kunder. Hos Amesto, har vi vores 3 P’er som står i fokus, People, Planet og Profit. Vort fokus og engagement for People, omfatter ikke bare vores...
Helt ærligt - Hos os i Amesto er vi absolut ikke perfekte, men vi har taget mange små og store tiltage for at gøre kundeoplevelsen til vort konkurrencefortrin, og ser allerede resultater på tilfredshed og mindre frafald.
Friedmans teori om, at “the business of business is business”, holder ikke længere i den nuværende situation med pandemi og globale klimaforandringer, skriver Arild Spandow, CEO i Amesto Group, og Ariane Spandow, ansvarlig for CSV.
Vi er på vej ind i en ny norm, og mange tænker på, hvordan hybridmøder bedst kan gennemføres. Men vent! Inden du begynder at tænke på at mødes, skal du først tænke over dette: Har du overhovedet brug for at have et møde? For ikke så længe siden...
Purchase to Pay (P2P) er processen fra indkøb til betaling af fakturaen, og her kan din virksomhed spare minimum 75% af den nuværende brugte tid (afhængig af antallet af manuelle processer) uden at miste kvaliteten i denne vigtige proces og...